من هم اومدم

بعد مدتها این دست و اون دست کردن.
شاید دیگه وقتش بود.
شایدم دیگه دیره!
ولی من هم اومدم.

نه دیگه پا میشم این بار،
خالی از هر شک و تردید

میرم اون بالا ها مغرور،
تا بشینم جای خورشید

اومدم تا پیدات کنم.
شاید این بار دیگه اشتباه نکنم.
شاید این آخرین فرصته اما,
من هم هستم

تموم لحظه ها رو به انتظار شمردم
فقط واسه يه لحظه س كه تا امروز نمردم
براي اون لحظه كه تموم بشه جستجو
گم كردمو ببينم تو آينه روبروم

3 پاسخ به “من هم اومدم

  1. سلام دوست من
    اومدنت مبارک
    امیدوارم اگه فکر میکنی دیر اومدی ، زود نری
    موفق باشی
    ….
    جاوید: ممنونم بهبد بسیار عزیزم. من هم امیدوارم که با این بلاگ احساس نزدیکی بیشتری با دوستام بکنم

  2. منتظرت بودیم
    موفق باشی
    ….
    جاوید: قربونت برم داداشی گلم. امیدوارم که بتونم مثل شما فعال باشم

  3. خیلی خیلی خوش اومدی!
    ….
    جاوید: قربونت برم داداشی عزیزم. ممنونم از لطفت

بیان دیدگاه